Oj oj oj ..

Oj oj oj! Det va nästan att jag tog häcken precis innan bilparkeringen på vägen hem ifrån Fanny.
Skulle bromsa in lite grann ifrån 25-30 km/h för en sväng(Tvärnit för att kolla om det va halt) och klart som tusan att de va.. Bilen började glida åt höger men stannade som tur va mot trottoar kanten. Dock fick jag till en början inte något väggrepp när jag skulle fram och in på parkeringen. Men ack den som ger sig.. Tog väl 20-30 sek innan bilen fick gräpp igen..
Det gick ju inte så fort men det pirrade allt i magen när jag visste att jag inte hade kontroll över bilen.
Fast istället för att bli rädd så är ju numera sugen på att åka iväg och testa bilens väggrepp på någon större öppen, tom parkering... Fast det får bli en annan dag..


Nu ska här sovas!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0