Ne nu får det hända något!

Ne nu får det verkligen hända något!
Söker jobb som en dåre.. Visseligen har jag jobb på Järnia men med tanke på att gubben kommer tillbaka så får jag mindre tider.. Så om någon känner till någon som söker ny personal så snälla skriv!

Pratade med Arbetsförmedlingen idag och fick lite tips som jag hoppas på kommer att fungera när jag söker jobb nästa gång.. Egentligen inget utöver det man inte redan vet.. Men ändå!
Har sökt ett nytt jobb idag med, borta i Götet... Det blir långt att åka men får jag det så åker jag gärna så långt!

Jag som trodde att jag bara skulle hålla på i max en timma med pappersarbete. Men det är jag i ett nötskal, för noga och skriver upp allt! Men ordning på papper kan ingen säga att jag inte har! hihi.

Ikväll blir det nog en promenad med Fanny om hon inte är allt för trött. Det tar ganska mycket på krafterna att köra på detta underlaget! Hoppas att alla lyckas hålla sig på vägarna!

Missar resan till Wiktors pappa imorgon SURT!! Hade gärna vart med.. Men sånt e livet tyvärr :(

Japp det va väl det lilla jag hade att avsluta dagens blogg med..
Kan ta några dagar innan jag skriver här igen iom att jag ska jobba 6 dagar i rad. Men håll ut.. Får jag någon tid över och inte är allt för trött så lovar jag att skriva :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0