Mellandagsrea idag

Wiktor, jag och Fanny åkte iväg till Borås idag på mellandagsrean.
Jag som bara skulle köpa en kameraväska fick köpt följande.
1. Sminkväska, Svart/vit randig, kicks
2. Mascara , Kicks
3. Parfym Naomi Campbell Cat deluxe With kisses, Kicks
4. Kameraväskan, Siba
5. En rejäl och mysig filt, hemtex
6. En tavelram,  Hem,
7. Två "vampyrböcker" Sveket P.C Cast & Kristin Cast (En serie som jag har börjat följa "House of night") och Törst Richelle Mead (En ny serie som verkar intressant)   Är inne i en vampyrperiod.. Tat lugnt jag dricker inte bloood! .... än :P

Det va säkert något mera men har glömt av de.

Nu är Henke här och Mike va här en sväng innan.
Själv så lockar böckerna ganska mycket så kryper nog ner i sängen snart och drömmer mig bort :)
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0