Mary Kate

Idag ska jag jobba igen.. Det va ett bra tag sen nu (Söndags). Det blir hela helgen precis som förra gången. Med tanke på att det inte är någora festplaner inskrivna i almenackan så ska det bli skönt att få jobba lite.

Var hos Matilda igår med Fanny och Hanna.
Tjejen som förde Mary Kate produkterna kan jag verkligen rekomendera för att endast ha jobbat i två månader så va det som att hon kunde allt. Bra framfört! 

Har Elins Mail och telefon nr om du är sugen på att boka en kväll med vänner!

Jag lyckades med nöd och näppe hålla mig ifrån att betsälla något men oj oj oj vad jag är sugen på en massa saker där.. Tog hem katalogen där jag hade skrivit dit en massa priser så kanske hör av mig till henne i Januari-Februari igen. Tack Matilda för den goda kladdkakan och för en trevlig kväll.

Igår när jag kom hem efter Mary kate partyt så blev jag helt besatt av att hitta läppmask och balsamet som jag köpte för något år sedan hos Madde J. Jag hittade tyvärr bara läppmasken (ränsar bort döda hudpartiklar ifrån läpparna, känns som peeling, jättebra!) Men det fungerar lika bra att använda ett vanligt läppcerat.
Det komiska är att jag hittade den längst ner och längst in i våran enda garderob. Hur den hamnade där helt själv är ett stort mysterium.
Tack vare den så är det ganska trädat i vår "Walk in closet" nu :)

Nä nu kanske jag ska sätta igång så jag kommer iväg till jobbet någon gång :P

Ikväll blir det Idol som gäller och myskväll med min älskling.
Vet inte vem av killarna jag ska heja på? Tvåan brukar ju vara den som går längst... Så kalle får gärna bli två för min del ;)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack själv, trevligt igår! Mary Kay heter det förresten :)

2009-12-11 @ 16:12:01
Postat av: Fanny

Du ska ha dina bensinpengar plutt:)

2009-12-11 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0