Knut knöt en knut...

Knut knöt en knut å så va knuts knut knöten!

Ungefär så känner jag mig nu.. Förvirrad!
Jag vet inte vart jag ska börja igen.. Att packa inför flytten menar jag då..
Vi har inte fått nyckeln än och det verkar som att cissi håller på den in i det sista :/
Jysk en sväng idag och kanske inhandla en ny datastol. Fast det blir i eftermiddag med Wiktor.

Måste fixa en tvättid innan vi flyttar å tröka in täcken, lakan å dyligt så att man slipper tänka på det när man kommer till de nya placet! Ååå vad jag längtar!

Nu är det bara packa, tvätta, köra bort sakerna, fixa tapeter, städa lägenheten, göra sig av med möbler och nyckeln såklart! Sen är det nog klart!

Snart snart snart! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0