Hejsvejs =)

Nu ska här vinnas en laptop...

Skulle du vilja följa denna länken och klicka på tummen up?
Ja jag vet att det är töntigt att ha bilddagboken, men idag så får jag vara lite tuntig när man har chansen till att vinna en lap-top :) Så för en gång skull. Va lite osjälvisk och rösta..
Det är inget fråge formulär eller någonting. Utan bara gå in och klicka på tummen upp så är det klart :D
På så sätt så gör du en förkylder och nedstämd Jessica glad =)

http://studio.wyatt.se/projekt/jul09?id=106a2fb6-1aa6-4573-99d0-c813ffc9827a



Igår va jag på Ikea med Frida och Madde J.
Det är verkligen farligt att åka till sådana ställen.. Jag hade med mig 1000 kr och visst fasiken så va de slut när jag väl kom hem :S (Det är som pappa säger - Det kliar i fingrarna när plånboken har pengar i sig)
Ja ja, jag är nöjd. Fick köpt 2 långa och 3 småhyllor samt en lampa och en badrumsmatta till den nya lägenheten :)
Det blev också lite småsaker... Men inget onödigt köp tyckte Wiktor så då är jag nöjd =)


Så fort det blir några minus ute så kommer förkylningen krypande... Typiskt....Å det är ju så att när man inte får gå ut å gå långpromenader så vill man det. Otroligt störande.. Blir nog att jag packar på mig massvis med kläder så jag liknar en michilini gubbe och tar mig ut en sväng iaf.
Det är ju så fint ute just nu.. Det riktigt glittrar om allt utanför fönstret.

Har fått order ifrån högre makter(asg!) att jag inte får skriva för mycket här, det ska visst vara jobbigt att läsa för länge. Så jag avslutar här för idag.

Gör mig en tjänst å gå in och rösta :)
Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, vad skulle vara töntigt med att ha bilddagboken?

2009-12-03 @ 23:17:46
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Ja du? Jag vet inte? känns som att man växer ifrån den nu.. Är mera inne på fb :)

2009-12-04 @ 09:30:43
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0