Edi Gathegi besökte Vakna med The Voice

Sen i Måndags så har jag så gott som suktat efter Fredagen och Vakna Med The Voice.
Klart som attan att jag glömde att ställa klockan och missade tv sändningen.
Men nu i efterhand så fick jag tag i radioversionen på deras hemsida som ni finner under:

Från 28:30- Vakna med The Voice


http://webbradio.thevoice.se/index.aspx?mediaid=48803&cid=6&cattype=2


Edi Gathegi = Laurent



Idag ska jag jobba men har sovmorgon fram till 13:00, gött =)
Förkylningen är på väg bort, förhoppningsvis :D

Igår så va vi och hämtade banankartonger hos en av Wiktors jobbarkompisar som precis hade flyttat.
Skönt nu är det alltså mindre än en månad kvar innan vi flyttar!!! Wiiie :D:D:D

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0