Lista 2009

Hittade denna lista hos Kenza och kunde inte låta bli att kopiera den och göra den själv.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var i England- London med Wiktor för första gången i mitt liv och såg en halv musikal Greace (Tyvärr var det teckniskt fel så de fick avbryta) Men lätt att jag ska dit igen :) Dock dog ju MJ när jag va där.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nje, vågar inte lova något som jag vet att jag inte kan hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen jättetight men visst känner jag några.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr så dog min farbror i början på 2009. I canser :/ Kan fortfarande se honom framför mig när jag tänker på honom.
5. Vilka länder besökte du? London fick i födelsedagspresent av mamma och pappa =)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En ny mobil :P om man ska nämna en sak. Annars så klarar jag mig rättsåbra!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj det är många datum. Men Juldagen mest!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag äntligen köpte mig en bil! Och att vi flyttar ifrån detta stället vid årsskiftet!
9. Största misstaget? Att jag inte säger ifrån när jag borde göra det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld i flera veckor (Ingen svinis här inte men jobbigt va de)
11. Bästa köpet? Ingen aning? Jo kanske mina bruna klackskor :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker till lägenheten och bensinpengar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag är alltid glad när jag är med mina vänner. Men att jag fick höra att tre damer hade vart inne i affären och sedan hade vart i Wiktors pappas affär och talat om att de verkligen gillade mig. 2 ggr! Det gjorde mig riktigt glad :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj det är många de.. The Useds album Artwork och självklart Glee (tv seriens omgjorda låtar)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj, GLADARE mycket gladare!!! Har mått underbart jämfört med förra året =D
16. Vad önskar du att du gjort mer? Simmar och tränat mig själv till att gilla att springa. :P
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Chips självklart chips! och Cola!
18. Hur tillbringar du julen? Morgonen med Wiktor, Natta, Marcus, Mamma och Pappa. Hela eftermiddagen med underbara släktingar samt familjen!
19. Blev du kär i år? Jag är lika kär som jag har vart i snart 3 år =) Enormt!
20. Favoritprogram på TV? Många bra.. Men bäst är nog T H M, Glee :)
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker!!!
22. Största musikaliska upptäckten? Glee gillar hur de lägger fram låtarna.. De e ju ingen grupp men man rycks med så bra...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig nog inget men fick fira med underbara vänner :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Kamera isf? Men det fick jag i julklapp ist :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Väcktes av Fanny, Frida, Sofia och madde tidigt med tårta och presenter. På kvällen firade jag med familjen och närmaste vänner =) Fick resan till London.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag hade fått ett fast och bra jobb.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart, många frissyrbyten.
29. Vad fick dig att må bra? Lugna kvällar med närmaste vännerna, de roliga festerna och att det går bra för mina vänner :) Mår de bra så mår jag bra :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alexander Skarsgård ;) Mumma!
31. Vem saknade du? Kalle min farbror. Han gick bort alldeles för tidigt!
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, jag har träffat många nya vänner men ingen ny fast vän direkt. Jag har min Fanny och Frida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0