Måndax & Tisdax

Tänkte bara berätta lite snabbt om vad jag har gjort och kommer att göra..

Måndax- Vaknade tidigt efter en ganska seeg natt. Kunde knappt få en blind.
Eftersom jag inte hade några planer så drog jag hem till pappa och hjälpte honom att inventera(räkna varor för dem som inte vet). Runt två så åkte jag *hemligt* och sedan mötte jag upp Fanny och fick smaka på en efterrätt pannacotta. Vi åkte till Alingsås där fanny köpte en del till ett halsband och jag köpte MJ;s *The Motown Years* Jag köpte också en slags tejp som ska hålla fast ett plåster på ryggen. ( Jag kan inte ligga still på nätterna så "I really neeed it!")
Vi åkte hem.

Tisdax
- Kan bara säga planerna för idag inte så mycket mer eftersom jag nyss steg upp ur sängen..
Morgonen började med att jag fick rent ut sagt plåga mig själv för att få bort den där nedrans tejpen, den satt svinit hårt! Glöm att jag tar på den igen :S Vågar inte se mig själv i spegeln, är ganska säker på att jag är illröd på ryggen just nu :S.
Aja jag vaknade iaf. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bär det av till pappa igen, där jag ska sortera papper. Det är ju inte lätt att komma igång efter fyra veckor semester. När jag nu ändå är ledig så gör det ju inget om jag hjälper till lite.

Efter detta runt 14- 15-tiden så bär det av till fanny och förmodligen en sväng runt orraholmen.
Sen blir det baka för hela slanten!
Gissar på att det blir fika med.

Happ det är vad jag har/ska hitta/t på!
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0