Lördag+Söndag

Igår bjöd jag in mig själv, frida, jens, fanny och adde till matte och maddes grillkväll.
Väldigt nöjd, för det ver en riktigt trevlig kväll...Jag hade med mig prinskorv (Erikssons)och saker till ett grillspett och Frida å Jens "grillade" korv(Erikssons). Madde, Matte, Sofia och Robban avancerade lite med fläskfilé och smaskig sallad.

Efter några glas vin så kan jag ärligt säga att jag blev lite rund om fötterna. Det är inte ofta det händer så njut ni som var med. För det är första OCH sista gången som ni såg mig spilla ut vin över mina nya byxor :S Pinsamt men ja, jag gjorde det.

Idag vaknade jag tidigt (08.00) av att Pablo krävde uppmärksamhet, han ville självklart ha frukost.
Jag hade tänkt att sova en timme extra men kunde helt enkelt inte somna om så jag satte mig med täcket i tvsoffan och njöt ist.
Katterna har vart som klängiga apor hela morgonen, just nu ligger nisse över halva tangentbordet och jamar"uppmärksamhet, klia mig på magen.....NU!!!!" Man kan nästan se i blicken att han hotar med att bita av kablarna om jag inte gör som han vill. haha^^

Kl 15 så är vi på mina kusiners 18 och 20 års kalas.
Det går rykten om att det är tacobuffé, så jag har svält mig hela morgonen. mmmm Tacobuffffffé.

Har lovat att höra med farmor å farfar om en eventuell söndagsmiddag med frida å fanny. Tror att vi får komma, BARA VI INTE ÄTER PÅ MAX INNAN HURRRE NI NI! hahaha

Funderar starkt på att gå ut å gå med wiktor en sväng nu eftersom det är så fint väder ute :)
Eller ska man ta sig hem till mor och far å passa på att tvätta bilen och damsuga ur den?
humm...Nr två kan behövas, bilen är ganska sketen invändigt.

Ne nu får jag nog ha skrivit av mig för idag, Nisse börjar att klampa runt här..hehe

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0