Lillasyster x 2

Okej det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår, jag städade, diskade och gjorde klart mitt cv hemma. Det blev alltså ingen tripp till Jonslund igår.

Idag gick jag upp kl 08.00 i o m att jag skulle tvätta. Wiktor som har åkt på en liten förkylning stannade hemma idag och hjälpte mig med tvättandet.

Ikväll ska jag å se på min lillasyster och bandet lillasyster(Natta är förband till bandet Lillasyster) Förhoppningsvis så får jag med mig några kompisar dit. Fanny och Frida ni är ett måste! haha.
Ska kolla med Sofia. Linda Jobbar å madde med så de åker inte med.

Kanske åker förbi Fridas killes hus med och kollar hur det ser ut på insidan spännande ;)
Nepp nu ska jag fortsätta med tvätten..


Ha en underbar dag!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja, eller hur är den bra ;)

2009-08-25 @ 11:37:58
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: n den jobbiga

Vad fyndigt...Lillasyster x 2 haha

2009-08-25 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0