humm...

Idag har jag ganska mycket att göra.

*Några badlakan ligger inför tvättning.
*Jag ska hem till jonslund och tvätta bilen utvändigt och invändigt.
*Håller vädret i sig så blir det en promenix på 5 km.
*Skriva ett nytt cv, för nu känns det som att mina dagar är räknade på Järnia :/
* Städa eller lämna ut cv(beror på om det är klart eller ej

Fast det finns väl ingen chans i världen att man får fast jobb nu.
Men egentligen så borde det ju vara ett gyllene läge. Jag menar nu läster ju de flesta arbetslösa upp sina betyg eller pluggar till något annat. Så egentligen har jag väl störst chans nu..Men vad ska man söka till? Om man nu inte får fast på Järnia? humm...

Går man in på arbetsförmedligen så finns det ju nästan bara jobb inom kriteriet "Knacka dörr" eller "Störa människor på gatan å försöka att sälja på dem en mobil eller någon försäkring".
Nja, ska nog lyssna på lite skvaller å sattsa på de få företagen som jag tror att jag kan ha en chans. Nu har jag ju ändå bil så jag kan ta mig till jobben med.

Näpp ska inte sitta här å tycka synd om mig själv, bättre att ta mig i kragen å göra något åt det ist.

Ha en underbar dag!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0