Helgen v 33

Fredag-
Jobbade 10-18 kom hem och gjorde mig iordning för en grillkväll hos Wiktors familj.
VI åt grillspett och de andra drack. Med Tanke på att jag skulle upp tidigt å jobba dagen efter så tog jag det lugnt.
Vi spelade Kubb, Krämers(Agneta, Wiktor, Elin, Ludwig och Matte) mot utbölingarna(Jag, Kalle, Ove och Madde) Vi typ vann.. Ingen fick ner kungen.
Vi åkte hem runt 23:30.

Lördag-
Jobbade 10-13 och kom hem till en fin middag som Wiktor hade gjort till mig.
Runt 15-tiden åkte vi hem till min mamma och pappa som hade besök av farmor och farfar. Vi blev bjudna på fika och Wiktor gjorde pappa och farfar sällskap med varsina öl.
Vid 19-tiden hämtade vi upp Sofia och hennes syster och sedan hämtade vi upp Fanny.
Sanne och Jesper hade förfest i deras nya hus. Kusin Johan kom och var med oss.
Det ver ett riktigt stohej party och min och wiktors mage klarade inte riktigt av detta så vi tog oss hem ganska tidigt.

Söndag-
Vaknar ganska sent och har besök av Fanny här. Vi ska väl gå ut å gå en sväng och hämta bilen.
Den kan kanske bli en pizza också får se.. Är mera sugen på sallad så det blir nog det om magen pallar med.
Kl 17 ska vi till familjen majqvist på kräftskiva och lämna katterna.

Veckan som kommer 34-

Vi har hyrt stuga på gerreröns caming i närheten av Varberg månd-torsdag. Det ska bli roligt =)
Det är väl det som är planerat.

Ha en underbar dag!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå ni "typ vann" avgörande spelet vann ju vi!:)

2009-08-16 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0