Roligt

Igår hade jag det supertrevligt på mitt nya jobb. Det va mycket att komma ihåg men det lär jag mig nog snabbt.
Idag ska jag dit igen men, det är endast någon timma (ska träffa resten av gänget tror jag).
    Sen så ska jag hem och få besök av Goa Fanny, och efter det ska jag bara finslipa lite på min städning och sen är jag redo för kvällen :D
Ska jag vara ärlig så är det lite för tråkigt väder ute, kan det inte spricka upp tills ikväll?

Jag köpte en spännande sak på Ullared (G-kås) som jag planerar att testa ikväll ..


Med smak Gräddkola och/eller Polka gris, det ser ganska spännande ut tycker jag.


Happ nu ska jag göra iordning mat och sen bär det av till jobbet!
Frågan ligger fortfarande i luften.. Vill du/ni med så hör av er =)

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är bäst Jessie :)

2008-09-07 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0