Måndag

Ännu en Måndag!

Det försvann väldigt mycket pengar när vi va på ullared(G-Kås), men det va det helt klart värt.
Vi hade supertrevligt hela Lördagen, bara jag och wiktor och typ 3 000 andra människor! Det är ett måste att göra om =D
Kläder, Smink, Kattsaker, schampo, balsam m.m. Fast vi skulle ha behövt 4 timmar till :P
De va absolut inte s mycket folk som jag trodde att det skulle vara helgen efter löning. Alla måste nog tänka på samma sätt (för mycket folk, vi åker dit veckan efter) eller något?

Katterna hade det jätteskönt hos mina päron. Och hade sprungit räser på deras soffa :P haha.

Idag blir det simmning med Fanny förhoppningsvis, sen blir det en tur in till Alingsås.
Just nu så kollar jag på det där sega programmet som går på 3:an. Med Sami, Bo, Hope å alla dom. Segaste programmet ever! Men det finns ju inget annat att titta på.

Igår -Direkt efter en seg dag på jobbet igår så skulle vi käka pizza och bara gotta oss, så wiktor beställde på Dillans till oss båda. Jag hatar gullök och vägrar att äta om det finns på pizzan. Även fast det inte står med i reseptet på min pizza så fick jag självklart det! Å inte nog med det så hittade jag ett svart hårstrå halvlångt. Så efter en enda tugga på Pizzan så fick katterna den att dela på. Usch! Från och med nu så kommer jag att rådissa Dillans!!!

Men det va gårdagen det! Nu ska jag gå å busa med katterna!

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0