Kronan igår då!


KRONAN



Jag vet inte hur jag ska börja?
Kom hem iaf och fick städat lite samt bytte kläder ca 2 000 ggr tills jag och wiktor kom fram till att jag skulle ha en kort slimmad svart klänning och ett silverskärp i midjan.

Sen trillade Matte in först av alla å så kom resten en efter en. Tillslut så var vi runt 9 st i vår lilla lägenhet.
Största samtalsämnet igår kväll var att dom flesta ville att vi skulle köpa en ny tv. Det är ju inga problem med den vi har nu, jag skaffar hellre en mobil först. Vem vet kanske köper nått ihop i julklapp eller så? Det kom också upp en del vitsar :P
Frida det va jättehärligt att ha med dig igår(Inte bara killar och en tjej då :P ) Du är värd flera miljoner och jag är glad för att du trivs med din klass och att allt går så bra för dig :D Friiiida power !!!

Det blev smakat på de båda "drickorna" på bilden i förra inlägget och polkagris-smaken var helt okej, medans gräddkolan inte smakade något vidare.

Sen fick vi skjuts av Tommy till Kronan där vi också fick höra en del dåliga och bra vitsar av Tommy, peter och wiktor, jag och stefan satt mest och skrattade åt dom. Efter att vi hade sagt hejdå till Tommy så tog vi oss in på Kronan där jag blev bjuden på en drink av Wiktor. Sen blev det dans, och några nya roliga danssteg från Stefans sida.
Träffade många gamla nossebroare och gav förhoppningsvis peter tur i kortspelet 21.
Jag dissade en kille rejält och kan lova att wiktor såg ganska stolt ut när jag gick till honom direkt efter det ; P
Väl uppe på dansgolvet så fick jag syn på min sysling/brylling Matilda och drog med henne upp på scenen som vi lätt ägde ihop med hennes kille och Stefan :)
Tror att jag och wiktor ska vara med på kort med? Det är väl bara vänta å se?!

Om ni vill se det så dyker väl kortet på oss upp någon gång i veckan på www.clubkronan.com (Vimmelbilderna)

Vi stötte på en ganska rolig prick som sa att han hade hjälpt till med låten Booten Anna, bull shit! Säger jag, han skulle fixa limosine från en efterfest om vi hängde med dom...(HAHAHA, skrattar så att tårarna rinner) Men för att jävlas med honom så sa vi att jag skulle sjunga i hans nästa låt, han verkade gilla idén... Tssss!

Tillslut så kom Mattias och så åkte vi hem igen, det va verkligen en lyckad kväll som måste göras om!

Idag la Wiiktor och matte upp bilen på blocket och strax efteråt så ringde en tjej på den, men tror inte att hon vill ha den. Men man kan ju alltid hålla tummarna. Hon skulle väl ringa tillbaka om hon kunde få skjuts till oss..
Agneta och Ove tittade förbi en sväng med och tjinxade på katterna = D Det va nästan så att Agneta tog med dom hem där ett tag :P

Nu ska jag ta något att käka så får vi se vad som händer ikväll.. Miami INC är ju på tv så det blir väl att se på de ett tag...

Riktigt dålig stil utav tjejerna igår!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0