Gött!

Yes! Järnia, here I come!!
Fick timanställning på Järnia igår, så himla härligt! Lite bättre betalt och skönare arbetstider.
        Jag har fortfarande kvar mitt jobb i Gbg så jag kommer att köra dubbelt och kanske till och med få in lite pengar till en ny mobil ( Inget emot din gamla mobil Fanny, men det kan vara gött att köpa mig en ny ) . 
         Både jag och Wiktor har fastnat för en Nokia N95 8Gb, den är grymt snygg och kan användas till det mesta. Visst hade det vart härligt att ha en HTC tuch Dimond eller en Iphone, men när jag läste Kupé (tidning) på tåget hem ifrån Alingsås igår så hade dom jämfört dem båda mobilerna. Deras negativa sidor va inte roliga att läsa om :( HTC tuch hade en kompicerat program och Iphone stödjer inte Blå-tand Plus att båda hade endast 2,0 eller 3,2 mgpix kamera och jag sattsar på 5,0 mgpix.

Nokia N95 8GB. Det har typ allt som jag vill ha! + att jag vill ha en så kronglig mobil så att jag inte lär mig den på bara10 min som jag gör med varje mobil som jag har fått i handen. 5 mgpix kamera. Jättebra bild för dom som inte Förstår det.


     Syrran köpte en ny mobil i Söndags med, en W760(någonting), Kollade på lite bilder, den va faktiskt ganska så snygg :)

W760 (Syrrans nya, fast hon köpte en svart)

Syrrans nya mobil



Fast min mobil som jag vill ha kostar runt 6 000 :- om man inte köper den på blocket. =(
Varför ska allting vara så himla dyrt, man kan ju få en tv och till och med en hyffsad bil för samma pris!
Aja, syrran köpte väl sin för närmare 4 000 :- Fattar inte hur hon har råd?


Idag efter klockan 16 så ska jag, wiktor och mike iväg och storhandla mat och dyligt (mammas ord det där "dyligt")
Vi är verkligen i stort behov av toalettpapper :P haha^^ Är på Fanny, Frida och Addes finpapper och nallar. Hahaha..

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0