Kräftskiva utan hattar!

Fanny va hemma en sväng idag och skulle hämta lite kvarglömda saker från festen men, lyckades ändå inte få med sig riktigt allt, du är för go fanny. Lite tankespridd men en helt underbar person!

Mike och jag hade pratat om att vi ville mumsa i oss kräfter, så någon gång förra veckan bestämde vi oss för att ha det idag!
Wiktor hade köpt med sig baugette och två olika röror samt skalade räkor å så gick vi ner till Mike och Jenny.
Lyckat blev det! Jättegoa mumsiga kräfror med vitläksbröd och olika dip. Efter en stunds skalande så satte vi oss och kollade på "Det våras för cheriffen" En helkul men ganska knasig film :)

Lovade att bjuda igen fast med ostbricka, kex och lite annat smarrigt. Får se när det blir av, men tanken är iaf knäckt!
Tack för en trevlig kväll !


Helgen för övrigt va helt okej, vi hade en lyckad förfest men, dagen efter så va det krig i mitt huvud.
Tack för lånet av locktången Fanny! Bra tagna bilder Frida, du borde skaffa en systemkamera som stefan har!! :D



Nu ska jag lägga mig och sova men, vill först bara säga att jag älskar min lillasyster och att hon verkligen är världens underbaraste person! Har man Natalie i sitt liv så har man allt!!!

Älskar min underbara Wiktor du är min andra hälft! <3

Ha det underbart allesammans! och ni som va med på förfesten innan mörlanda, hade ni kul?
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0