Bra dag

Idag har jag jobbat på Järnia och hr vart på så himla gott humör hela dagen :D

Mötte en trevlig dam som det visade sig att hon kommer ifrån min hemby och att hon nu bor i Herrljunga! Hon va verkligen hur trevlig som helst! Och det va nästan så att hon inte kunde slita sig från att prata med mig när hennes gubbe kom och skulle hämta henne!
Jag hoppas verkligen att hon kommer på besök till Järnia igen så kan vi öppna upp och kombinera andra maskiner igen =)
Hon kände också en av dom snällaste damerna i min hemby (Eva-britt) som tyvärr avled förra året i en muskelsjukdom :( .

Eftersom jag va på så himla bra humör i dag så köpte jag med mig bakelser till mig och wiktor och så har jag äntligen fått köpt ett cykellås, frågan är bara om det är så himla bra?Äsh! Det är väl bara att hålla tummarna.

Nu har jag fixat mat till jobbet imorgon och kollar på Filip och Fredrik. Sen blir det den varma sängen som jag har saknat sen jag gick upp i morses :P
Funderar nästan på att ta en varm dusch innan..Kanske kan få med wiktor med ; ) tihi *

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0