Bioaktuella filmen Vampyrer!!

Det är den absolut sämsta filmen som har gjorts!
Visst jag är inget större fan till svenska filmer men, detta va verkligen SKIT!

Först och främst så är det superdålig kvalité, mörkt hela filmen igenom så man måste verkligen anstränga sig för att se, min mamma är optiker så jag kan lova att jag inte har något synfel på mina ögon!

Min lillasyster gjorde en film för ca 1-2 år sedan som garanterat hade mera budget än denna! Och den var faktiskt väldigt bra för att vara en svensk film. Visst det är min syster, men det va en riktig film med ett budskap som absolut inte Vampyrer hade! Kass Kass Kass! Det såg mestadels ut som att kameragubben spräng efter huvudkaraktärerna.
Om dom kan visa denna på bio så borde ju min film som jag gjorde i 8;an vara med! Ungefär samma budget tror jag!

Se gäna denna filmen men säg inte att jag inte hade varnat dig!

Jag kan själv säga att jag tycker att det är väldigt spännande med vampyrer och ser helst nästan allt som har med den kategorin att göra. Kan avslöja att dom inte bet en ända person i denna filmen. Mer tänker jag inte säga!

Synd bara för jag hade sett fram emot att se den filmen.

 Ha det underbart!
// Jessie*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0