Återberättelse

Fredag 26/9

En lång dag på jobbet men hade förbaskat kul hela dagen, stormtrivs verkligen!
Efter jobbet så skulle jag åka med min kusin till hans lillasyster som fyllde 20, det blev inte riktigt så utan jag firck springa till bussen och lyckades stoppa den när det var på väg bort! Nedrans tur :)
Sen så skulle jag bara byta ut jobbtröjjan mot en slags kappa. Kan lova att det blev tyst på killgänget som satt längst bak, för dom såg ju inte att jag hade linne på mig :P haha^^


Lördag 27/9

Up tidigt och åka till jobbe (eller a 8 tiden skulle vara på jobbet 10) :P Tåget var försenat i 20 min men det va ju lugnt det tar ju endast 10 min att gå till Järnia så det va ju ingen fara :P Efter det så åkte jag hem och så kom fanny å frida och hämtade upp mig å så åkte vi till Elin och käkade middag och tjötade lite, mestadels om att Nathalie nu är hittad och om det va pojkvännens fel eller inte!


Söndag 28/9

Upp tidigt och göra mig iordning så stack jag och Fanny till gbg och shoppade jag fick tag i en väska som va så himla bekväm att jag bara va tvunen att köpa´n ;) Sen åkte vi med 2 tåget hem och jag hann bara innanför dörren innan Agneta och ove kom å hämtade upp mig och wiktor, för då skulle vi iväg och Fira Elins 19 årsdag.
När vi kom hem på kvällen så kollade vi på Ensam mamma söker och Mulan ;O
Har kommit på att jag älskar disney filmer =)

Måndag 29/9 (idag)

Idag vaknade jag av att telefonen ringde och det va min chef som ville att jag skulle komma in å jobba, självklart!
Så nu blev det bara ett snabbt inlägg i bloggen eftersom jag inte har skrivit på några dagar :P

Ha det  underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tyckte att vi pratade väldigt lite om det. Tyckte att vi pratade om mkt annat roligt.

2008-09-29 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0