Undebar dag!

Vart å käkat på kina restaurangen med Linda, Jocke, bamse, Peter, Moa, Janicka och med min älskling. Supergott =)
Efter det så mötte vi upp några till och gick ljus i alingsås ganska så mysigt och roligt, älskade Linda och jockes billigare förklaring på tamponger :P Why not take a hink med ett rör. Å så självklart målade linda upp bilden med ett tjejfotbollslag springande med hinkar/dunken :P hahha!!!!

Aja efter det så fick jag och wiktor dra oss hem för att inte missa tåget och nu sitter jag här.. Ganska enkel och snabb beskrivning av kvällens gång men det är allt jag orkar att skriva idag!

Ha det underbart! och tack för en trevlig kväll!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0