Rubrik....

Storhandla och ostkväll med Mike och Jenny
Igår kväll så åkte jag och Wiktor å storhandlade med Mike och Jenny . Det blev mycket pengar som försvann men det är det värt!
När vi kom hem så gjorde jag och wiktor iordning ostbrickor m.m som vi fyra skulle smaska på och de blev verkligen lyckat. En massa goa ostar m.m och så te till detta mumsigt värre. Å så kollade vi på treans kl 21 film Prinsen och Jag.

Lite bilder ifrån gårdagen( finns även på bilddagboken)

Visst ser det gott ut :).................de va de med ;)


VIP på cubus idag

Idag så vaknade jag ganska tidigt, skönt ;)
Hittils så har jag inte gjort så mycket men nu ska jag strax sätta igång med att diska (buhu) och sen så ska jag laga mat till wiktor.
Efter detta så ska jag iväg först till Alingsås och sedan vidare till sollebrunn å hämta upp mamma, så ska vi åka hem till Jonslund och så ska jag byta ut mamma mot lillsyrran och sedan bär det äntligen av emot Trollhättan till Cubus där jag kommer att möta upp Jennie och få en VIP biljett och 30 % på allt i butiken ;D Hoppas att jag hittar mycket :P

Jag har blivigt väldigt sugen på att göra en ny tatto och vet "typ" redan vad jag skall ha men dock inte säker på vart än.. Madde J du får inte läska mig såhär!!!
Här är lite bilder på vad jag ska ha men ska väl måla en egen sedan..

Denna är väl ganska så söt
Denna är häftig men vet inte om jag kan leva upp till den?
Denna är väl mest lik den som jag vill ha fast med lite små ändringar.. Typ svansen på ett annat sätt och större hjärta mindre vingar och mera realistiska.. Ska man ha den resten av sitt liv så får man faktiskt lov att vara kräsen!!!
Den stora frågan är bara vart? Sen så kommer jag inte att göra den iår har lovat wiktor och några till att vänta något år..

Hittat dessa på Google hoppas att personerna som har gjort dom inte har något emot det!

Hepp dax att göra sig finer ;)

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fula faktiskt..sorry ;/

2008-10-08 @ 23:16:10
Postat av: bloggägaren

Inte den som jag har målat upp i mitt huvud. Den liknar inte alls någon av dessa dom är mera en prototyp på vad jag har tänkt mig...Varför kan du inte med att skriva ditt namn?/Jessie*

2008-10-09 @ 10:34:49
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0