Ljus i Alingsås

God Morgon!
Vaknade tidigt idag så jag har lite tid innan jag ska till tåget så varför inte skriva några rader i bloggen :P

I onsdags fick vi våra nya 42 tums TV å en ny dvd, najs!
Igår hade jag världens huvudvärk och efter jobbet så visade det sig att stefan va över en sväng och hjälpte till med att koppla datorn med den nya tvn. Ganska häftigt men en ljudsladd fattades :/
Å så kom Frida och kollade in sin förmodligen blivande tv å dvd, inte bestämt sig än... Hon hade med sig en supergod kladdkaka ;) Å så kollade vi på Idol. Efter det så slängde jag i Mulan 2, ganska härlig film förutom att det va vissa nya röster :/


Idag va jag uppe en hel timma före jag egentligen skulle gå upp och hann säga "hej då" till min lilla älskling innan han gick till jobbet.
Idag blir det också Lights in Alingsås med Älsklingen, Linda, Bamse och Jocke. Vi vet inte riktigt om vi ska gå med guid eller inte beror nog på om min jobbarkompis ska guida eller inte?
Hepp nu ska jag väl göra mig i ordning för jobbe!

Ha de underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0