Järnia imorgon då!

Välkomna till Järnia imorgon!
Vi bjuder på tårta och kaffe och ni kommer att få se en Jessica och mina kollegor att slita ut sig totalt.

Vi fyller alltså 40 år imorgon å här kommer lite följande info om detta..

1968-2008

Allt började med Ferro.
De första stegen mot det som skulle bli Järnia togs redan 1942, då
ett antal Järnhandlare i västsverige slog sig samman för att bilda den gemensamma inköpsföreningen Ferro,
Ferro 1972 går Ferro samman med ett Eskildstunabaserat bolag vars namn du säkert känner igen:
Järnia Svenska AB.
Det är till minne av varumärket Järnias födelse, år 1968, som vi nu har glädjen att fira 40 år!

Vi har ju ett special erbjudande just nu för er som är hobbysnickare eller nått. En såg för 15 kr ;) 

Haha, nu vet ni de.

Nu ska jag ta ett glas vin och luta mig tillbaka å imorgon blir det tårt å kaffe fika och efter det så ska jag och wiktor shoppa lite och senare på kvällen så ska jag FESTA!! Woohooo! ;)

På söndag så blir det väl kalas :=)

Happ Ha det underbart!
// Jessie*


 

Kommentarer
Postat av: Maaatilda

YEAH, ikväll är det FEST! :D

2008-10-25 @ 17:18:16
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0