Helgen som vart

I helgen så va de förfest hos Wiktor å mig, fast vi tjejer stack över till Sofia och hade en riktig förfest medans killarna va kvar tsm med wiktor å spelade Wii samt kort.

Dagen efter så va vi i Falköping och åt frukost på Falbyggdens ost (Toast, gammal sallad och enkla saker inte värt pengarna!) Vi hann att kolla förbi Fanny Frida och Adde en sväng innan vi åkte till Falköping.
Eftersom det inte fanns någon affär som va öppet förrutom en blommaffär så matte fick en blomma utav oss när vi kom till källunga för att fira hans 25 årsdag.

Efter god köttbricka och Agnetas goda tårta så åkte vi hem och hade en myskväll med kex och ost =)
Eftersom mamma skulle ha bilen tidigt på måndagen så fick jag gå upp tillsammans med Wiktor kl 05.10. Puh! :P



Igår hade jag en heldag med syrra och idag så ska jag gå ut en långpromenad och ta med mig kameran å fota lite.. Kanske kommer det upp några bilder innan kvällen annars så får ni kolla bilddagboken.

Sekita.bilddagboken.se

H de underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0