En bild säger mer än 1000 ord


En bild säger mer än 1000 ord
1. Ser du hur sleten hon ser ut? När man konkar på tvätt 4 trappor så ser jag också ut så!
2. Den högen som är framför henne är ingenting emot min.(tvättar aldeles för sällan)
3. När man endast har tvättid fram till kl 14 från kl 8 och man inte kommer upp förrän kl 8.30 så blir man stressad.(morgontrött)
4. Tvätta är inte kul om man inte tycker om att sitta framför den å se när den kör.(Eller sitter på den som personer i reklamer brukar göra, måste nästan testa på de :P)
5. Det finns bara en sak som är positiv med att tvätta, å det är superrena nydoftande underbara mjuka kläder.
Å punkt nr. 5 är det som får varenda människa att inte gå till affären och köpa nya kläder varända dag.

Sammanfattning:

Jag lyckades inte komma upp till 1000 ord men de skiter ja i!
Att tvätta är dödens,, men det är det värt!

Katterna hoppar snart ut genom fönstret!!!!!

Ha de underbart!
// Jessie*


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kämpa på med tvätten :)

2008-10-14 @ 12:54:26
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför måste du sitta och titta på tvättmaskinen medans den tvättar? :D låt den jobba medans du... ja jag vet inte, bloggar? :D

2008-10-15 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0