Shit de va ett tag sen!

Inte skrivit i bloggen på ett tag! Därav övertexten! :P

Jobbade å slet som ett djur igår på jobbet..
Det kanske kan bli så att jag får heltid....hoppas, hoppas!!!

Igår efter jobbet så kom mike över på besök och strax därefter kom frida, så vi fyra lirade lite Wii (Weed enligt mike).
Kan lova att alla känner av lite i armarna idag! Runt 23 tiden så åkte vi till Gallis där vi mötte upp Stefan, Henke och Peter. På gallis kom det fram en kille som heter Mathias och visade sig vara mikes gamla klasskompis ganska kul kille faktiskt :P
Men, men under tiden som vi va på gallis så spelade jag, henke , wiktor och frida bort ca 70 kr på något kortspel PANK :P Det jobbigaste va inte att vi spelade bort den skitsumman utan att killen som satt brevid oss Vann 500 :- ...  =S

Aja nu ska jag till jobbet igen!

Hoppas för allt smör i småland att Natta vill ut ikväll så att jag kan gå till Kärven! Inte så att hon bestämmer över mig utan att jag lovade mor och far att hålla ett öga på henne. Kan dock inte bestämma över hennes vilja så kan bara hoppas på att hon ändrar sig ;P

Lite meddelanden...
Fanny, Jag har inte hittat mobilladdaren, vill önska dig oh adde en trevlig kväll :D

Frida, Tack för igår det va superkul. Hoppas att vi ses ikväll!!

Stefan, du blev faktiskt bra i håret. Visste inte att någon skulle passa i den färgen :=)

Linda, Som jag skrev tll Fanny, har inte hittat mobilladdaren skriv mejl eller något.. Ps, Va hemma hos dig igår med det va stendött i huset! Endast katten va vaken :P

Sandra Alste...., Varför tog du bort din bdb???

Wiktor, Älskar dig så fruktansvärt mycket! Du är det bästa som har hänt mig <3

Das was alles!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0