Mobilgalen+Sexparty

Okej, nu är det såhär att jag Vann en mobil, ganska så nöjd. Jag hoppas verkligen att jag inte blir lurad på pengarna! Det hade vart riktigt förjävligt!
Men jag vann iaf ;)

Sexparty!!!!
Skitkul, ni som tackade nej, lovar att ni har missat en helskön tjejkväll och ni som inte har upplevt detta än, detta är ett måsta för er!
Det fanns många roliga/konstiga saker och ting att kolla in och vi hade en störtskön tjej med humorn på topp!
Om jag köpte något?? Njee hahha^^ Självklart gjorde jag de! ;) Men vad talar jag inte om.. Do0ck inge0t extrémt :P

haha.. nepp nu ska jag hoppa i säng och mysa lite med Wiktor ;)
Ha en underbart kväll/natt!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0