Mobilgalen

Just nu så känner jag ett väldigt stort behov av en ny mobil.
Eftersom jag tänker köpa en lite dyrare om några månader så tänker jag nöja mig med en billig mobil nu.

Bara för skojs skull så besökte jag tradera, och nu har jag laggt bud på två mobiler. Fast dom är ganska så nya och jag la ett väldigt lågt bud, men tänk om jag får båda??? Haha det skulle verkligen vara skrattretande om jag fick de :P
Ett bud va på 1000 kr och ett annat va på 550 kr.. Båda väldigt frächa mobiler.

Aja, så är det. Samma sak om jag skulle gå på en auktion så skulle jag nog lägga ut en del pengar på skitsaker :P haha^^

Hoppas iaf att jag får en av mobilerna, skiter faktiskt i garanti m.m om jag ändå ska köpa en dyrare sedan som kan vara det största problemet..

Hepp nu ska jag iväg å jobba och ikväll blir det sexparty ;P Hahaha^^ För er som inte vet så kan jag säga att det är som tupperware fast med sexleksaker eller nått?


Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0