Lördag/Söndag


Lördag
Efter en slitsam dag på jobbet och överlämning av våra katter för en natt till syrran så blev de fest!
Det va en ganska trevlig förfest med Linda och Madde. Nån timma efter att linda hade åkt till Jobbet (Stackarn) Så gick jag å madde ner till killarna där deras förfest va i full gång.
Fast jag, wiktor å Stefan va mera sugna på kärven så vi drog dit nästan med en gång efter att vi hade kommit ner.
Jag missade dock The Wasted :( Men de fick gå en då!
Träffade på en massa goa människor och runt kl 01 så blev de snabbmat och sen va de natti matti!

Tack för en trevlig kväll grabbar å tjejer! =D

Söndag
Vaknade väl ca 12  eller nått och myste med Wiktor i tv-soffan å kollade på "Liar Liar" Skrattade mig hes :P
Sen åkte vi till Alinge-Texas(Alingsås) å gjorde lite ärenden. Efter det så åkte vi hem till mg och hämtade kissemissarna som verkligen hade saknat oss (stod alltså vid dörren å väntade på oss bokstavligen talat!).
Nu har vi vart å köpt oss lite mysmat och ska kolla på Jeff Dunham´s Christmas special!

Ha en trevlig kväll! För det tänker jag ha ;)
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0