Hemma hos mor å far

Igår så var det den stora bakdagen för mig och Sofia.
Det blev mängder med bullar, Muffins med dumle och kolakakor. Mumsigt värre! Bilder på bilddagboken :)

Efter det så blev det självklart fika med wiktor å robban. Strax därefter gick vi hem till oss och spelade lite Wii där jag äger totalt!! ;)

Senare på kvällen så kom mamma och syrran å hämtade hem mig :P
Nu sitter jag hemma å väntar på att min favoritFanny  och Frida ska komma till mig och gå ut å gå en sväng =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, det blir väl en film och mys med familjen tror jag.

Btw så har jag laggt lösenord på min bilddagbok för att jag vill ha koll på vilka som besöker mig.. Bli vän eller skit it ;P

Ha de underbart!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kunde inte åka med :(

2008-11-04 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0