Fredag+Lördag

FREDAGEN jobbade jag som bara den och va helt slut efter kl 16, ungefär i samma stund som min dåliga humor började göra sig påmind.  Så ja och en kollega hade skitkul dom sista två timmarna och kan lova att varända kund som va inne efter det log ganska så stort när de kom utanför dörren :)

Efter jobbet så tog jag tåget till Vårgårda där pappa mötte upp mig så jag kunde åka hem och hämta lite grejer till morgondagen!
När jag väl kom hem till Herrljunga igen så fick vi besök av mike och henke. Det blev Idol och Narnia 2 som gällde.

LÖRDAG
Idag så vaknade jag ganska så tidigt för att vara jag :P Wiktor hade dukat upp frukost.
Heute ska vi åka antingen till Alingsås/Göteborg eller Borås. Det får ödet avgöra när vi står på stationen dom går ju ungefär samma tid nu kl 13... Jag ska försöka att hitta ett par nya skor och kanske något kul som jag kan ha på mig ikväll :)

Ikväll blir det fest hos matte och  terassen om vi kan få tag i skjuts!

Happ nu vet ni hur min och Wiktors dag ser ut!

Ha de underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0