Plugg in i det sista!

Idag
Först och främst så blir det plugga för allt smör i småland!
Betygen sätts ju idag så det gällr att ligga i, haha.
Sen så blir det valsträning kl 10 med Jocke och de övriga som inte skiter i att gå på den.

Igår

Igår va jag ensam i skolan å pluggade. Jag tror inte att folk orkar bry sig om att plugga eller vara där längre. Speciellt när betygen väl har satts.
Jag fick reda på tre betyg igår med! 2 MVG och 1 VG, stoltare kan man nog inte bli =D
Om jag ska ha ett VG till idag så måste jag lägga manken till! Speciellt eftersom jag och just denna läraren inte går ihop för 5 öre! :/
     När jag kom hem igår ifrån skolan så gick jag och solade och efter det så la jag mig på soffan och däckade, jag hade inte ätit något alls på hela dagen så när jag vaknade kl 21 så fick jag tvinga i mig min shaker så jag åtminstonde fick i mig något. Så efter en shaker och en dursch så va jag mig själv igen.

Efter skolan idag
Efter skolan idag så ska jag ut och pressa i solen och sen så kommer jag och wiktor att åka och titta på Ludwig när han spelar brännboll =D Det ska bli roligt!

Imorgon
Imorgon bär det av till Nossebro med Frida,Fanny, Linda och Therese för att gå på Nossebro marknad och kanske hitta lite roliga fynd. Därefter så bär det av mot Borås med endast wiktor för att kolla in en väldigt massa studentpressenter och en eller två födelsedagspressenter.

Dagarna närmar sig med stormsteg! Snart är det BAL!!!!! :D


Ha det underbart!
// Jessie*




Kommentarer
Postat av: Annelie

ja, fy vilket pluggande det blir idag,. betygen sätts på fredag >.

2008-05-27 @ 07:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0