Lördagen som var..

Jobbade 11-20 och det var full fart hela tiden!
Det hade till och mede kommit fram en kändis till mig och frågat om någon buss/spårvagn och jag hade inte äns reagerat, hahaha..

Det var visst Jessica Big brother-vinnaren..
(En kollega till mig kom fram och berättade det efter att hon hade gått)
Det ända som jag kommer ihåg var att jag tyckte om hennes friss.. xD



Väl hemma så var festen redan i full gång när jag kom hem :D
Det blev väl lite för många drinkar för min del igår.. (känner av detta idag)

Vi va över en sväng hos Sofia B, otroligt fint hus!!!!
Mia och jag satte igång att snacka om att vi två skulle bygga ett eget hus i närheten och göra det megafint! :P
Kommer aldrig att ske dock.. Tänker inte flytta ifrån min lilla älskling.. :)

Jag och Fanny vann över (Frida/matilda don´t remember who..) och Elin i singstaar med ;D Vi ÄGER DOM FANNY!! ;)

Sen stack vi hem till mig igen och efter det så bärde det av till Gallis =D
Det var nog den roligaste kvällen på länge =D


Söndag

Vi fick några övernattare hos oss, Johnny och en killkompis till honom..
Jag sov till 12 och hann aldrig säga hej då, men det verkade som att de hade sovit gott =)

Nu är Mike och Jenny här och hälsar på..

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: mia

men va ? Jessica, krossa inte mina drömmar om våra underbara och otroligt fina hus vi hade tänkt att bygga ihop ;) haha

2008-05-18 @ 19:09:10
Postat av: Matilda

Att du och Fanny vann var BARA Fridas fel! ;P hahaha. Tack för en trevlig kväll igår, det var verkligen SKITKUL!! :D kramhej! ps. Matilda utan h ;)

2008-05-18 @ 21:30:51
URL: http://ozzylda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0