Lite sent

Lite sent påtänkt, men nu sätter jag igång!

Diktförfattaren är klar.
          En sak i Engelskan..När jag kommer hem så ska jag göra naturkunskap och träna på det provet..
Samt läsa ut en bok... När wiktor kommer hem så ska jag ut och gå en sväng gött, det är ju superfint väder ute!.

Efter det så blir det mera plugg..Känns faktiskt skönt att få gjort saker!
Det ända som krävs är att sitta ner och plugga gärnet!

Mor min ringde mig igår och sa en fantastisk nyhet! Jag kanske ska få åke utomlands näst sista veckan i skolan!
Men gissa vem som ringer på eftermiddagen, jo pappa! Det går inte att resa dom tiderna som jag kunde :( 
För jag måste resa mitt i en vecka till mitten av den andra veckan(komplicerat). haha
Så det blir inte av det heller :/  Jag ska gå ut och kolla en sväng om jag hinner i eftermiddag om det finns såna tider ändå!

Ch visade precis en film som ska skrämma tjejer från att göra abort.. Fy Faaan va obehagligt!
Man såg massa små armar och ben som var avkapta. :( 
Mår riktigt dåligt nu.. Fy och blä!


Happ, slutat för dagen och ska hem!
Ha det underbart!
//Jessie*


 Till lägg på dagen

Efter sista lektionen så satt jag kvar och små fixade lite med lite arbete.
Sen så fick jag brott till stationen i Herrljunga för min syrra "skulle bara" hoppa av i farten och ge mig en sak och sedan åka vidare till Sollebrun.
           Det visade sig att hon hade 20 min break innan nästa tåg skulle komma så jag bjöd henne på en glass..
Helt plötsligt så dök vår fasters X upp (han levererar varor ut till olika smågrossister) och han skulle visst också till Sollebrunn..
           Med andra ord så slapp natta åka tåget till A-sås och sedan vidare med buss till Sollebrun.. GÖTTANS TUR min lilla fiselisa har! haha..

Nu är jag hemma och nu blir det plugg,plugg,plugg!!
// Vart på halv dåligt humör idag med, men syrran kan alltid vända om mig :D Älskar dig för de sys!


Kommentarer
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

haahha.. nej har en hankatt och den är kastrerad, den kan juj inte få kattungar :P

2008-05-08 @ 14:04:58
URL: http://sandriiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0