Hammena :P

Skolkar idag, men jag hade endast 2 lektioner ändå... :P
Idag så stannade jag hemma ifrån skolan..
Tråkigt att åka dit när ingen av äns kompisar ska dit.
       Malin och Emelie åkte iväg på fotoresa igår och Ch och madde blev "sjuka" och åkte till ullared.. ;P Tommy verkade ha stannat hemma han med..haha.
Jag behövde ändå plugga och har kommit en bra bit på väg.. =D
        Synd bara att det är så fint väder ute och att herrljunga bostäder inte har ställt ut trädgårdsmöblerna än :( Annars så kunde man ju sitta ute och plugga..

Nästa vecka blir superjobbig :S
Läxor och prov om vart annat. Men det är bara att ta tag i och bita i med en gång!

I eftermiddag runt 14-tiden så åker jag,wiktor,matte och mike upp till pappa johann och shoppar gärnet!
Det ska bli kul att få träffa han igen =D By the way... Johann ligger på torget i Trollhättan och där finns grymt snygga kläder till killar!!  Måste ju göra lite reklam för svärfar ; ) hihi
       Då kanske jag hinner kolla på skor till bal och studenten samt smycken, I NEED IT!!

Nu har jag klarat mig i en hel vecka och bara fuskat 1 gång på riktigt. den andra gången så skulle man ju ändå byta ut shakern mot en måltid.. Frågan är om jag ska göra det idag med..
    Det är ju supertråkigt att sitta på en restaurang och dricka en shaker medans alla andra äter såå grymt god mat.. hum..Riktigt svårt..

Nu tänkte jag sätta mig en stund till och plugga och sen blir det te att göra sig i ordning..


Ha det underbart!
// Jessie*


Kommentarer
Postat av: elin

du får ju inte börja fuska första veckan jessica!

2008-05-07 @ 14:16:55
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

neej jessie är dalmatin hon kan ju inte få rottweiler valpar.. jessie är såld me :o :o neej nattstad är tårkigt :P ahah

2008-05-07 @ 21:51:36
URL: http://sandriiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0