Bal idag!

BAL
Jahopp, då var det bal i dag och mindre än en vecka kvar till studenten.

image39
Jag kan säga att jag känner mig som den tecknade figuren över just nu!
Vaknade av att jag var stressad och kommer förmodligen vara nervös hela dagen.
Tänk vad en bal på slottet kan göra med en!

Klocka 17.00 går vi ut till bilarna i Vårgårda.
Pappa är så snäll som erbjuder sig att köra den svarta saab cab som vi har fått låna av min moster.
Min balkavaljer har inte fått tag i slipsen än och jag har inte fixat naglarna eller solat.
Den stora frågan är om jag hinner ta kort efter att jag är klar med håret och de? hum...
Rosor ska hämtas, ett ytterligare lager av solbränna ska på, fanny kommer klockan 9 och hjälper mig på med naglarna, jag ska ha hunnit stryka min sjal och pappas (Jockes) slips, nopprat mina ögonbryn, testat klänningen, fått i mig något, dubbelkollat tider, rensat mitt mobilminne, dricka mängder med vatten, kissa flera ggr så jag är tömd innan balen.
Tur är det att jag får både hjälp av Fanny och Frida (mina sötnosar) och Mamma (den bästa i världen)
Utan er så skulle jag gå under jorden :P haha..


Nu har jag solat och ska strax hoppa in i duschen!
Fanny och Frida kommer strax med och därefter mamma =D

Stress Stress Stress!

Vad vore inte en bal på slottet?!

image40

Och det är just på ett slott som vi ska tillbrina våran bal med :D Coooolt ;)

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tog studenten igår :D
Ha en fin fredag :)

2008-05-30 @ 09:17:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Frida & Fanny

Jessie! Du var sötast i världen i din klänning! :)

2008-05-30 @ 14:18:58
Postat av: sommarbarn88

Säger grattis till studenten. Jag skulle egentligen ha tagit förra året men kunde inte bestämma vilken gymnasielinje jag skulle gå så jag tar den nästa år. ha det bra och ha en skön och varm sommar

2008-06-01 @ 21:04:57
URL: http://sommarbarn88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0