Vilket väder vi har!

Dagens lektion i webbdesign gick inget vidare..
Jag skulle lägga in en kod för att visa besökare på sidan men det blev totalfel.
Hela sidan rasade ihop så jag och min lärare blev tvugna att bygga upp den igen. Tur att man har en så bra lärare i data.
 
Lite synd dock för jag missade två stycken tåg på grund av detta och nu sitter jag här i skolan och väntar på att få komma hem. Nästa tåg går om ca 35 minuter. Seeegt!

Fast nu har jag all tid i världen att plugga på naturprovet imorgon och det behövs verkligen!
Det blir till att simma i kväll med, jag ska försöka att få med mig wiktor. Sen så hakar väl Fanny på med, det sa hon förut när hon ringde.  Det ska bli skönt att få simma lite.

Tror nästan att jag är helt själv i skolan nu.. Mouhahaha!
Snöstorm ute med.. Fy! Det som var nästan molnfritt i går.
Det va någon kille som sa förut att det skulle bli 8 minus över onsdags natten och 10 under torsdags natten så det blir värmedynor och allt man kan hitta när man ska lägga sig till sängs..
Det är nog det som är det värsta med endast golv värme.

I morses så ringde min underbara pappa och kollade att jag inte var med om en tågolycka.
Det har visst hänt något i Herrljunga vid 7-8 tiden i morses.

Jag va visst inte ensam på skolan för nu kommer dator-nissarna in och ska kolla vad det är för fel på datorerna..
Tänk om jag har lyckats förstöra hela nätverket med en frontpage funktion.. Nää det går väl ändå inte?

Happ nu ska jag hjälpa till här..
Helt  okej dag i skolan annars! 
Ha det bäst! Och kör inte av vägen!
//Jessie

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag vet vad som hade hänt igår, det var någon som hoppat framför tåget :/

2008-03-18 @ 12:13:38
URL: http://saanah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0