Uppdatering+Lördag

(Torsdagen den 27/3)
Invigningen, Johann i trollhättan.
Superduper kul! Vi (Wiktor,Elin, Fanny och jag) åkte till Trollhättan i torsdag efter att jag hade passat ludwig.
Vi träffade Johann och Robert och kollade en snabbsväng i Johanns affär.
Utbyggnaden pasade bra och behövdes verkligen.
För er som inte vet vad Johann i Thn är för något så kan jag säga att det är en väldigt modern herrklädes affär.
Det finns kläder för tonnåringar och uppåt. Endast märkeskläder som Gorila coch selected m.m Det finns fina,häftiga och t-shirts med roliga tryck.
Vi tillbringade nästan hela kvällen inne på stål verket restaurang/pub precis mitt emot Johanns affär.
Där blev vi bjudna på en massa drinkar,cider och öl av Johann och Robban vi belv även bjudna på mat (ät på stål verket, mums va gott det va)
Robban presenterade mig och Fanny för han helgoa mamma och styvfar och jag fick träffat wiktors faster Erika =)

Vi åkte hem runt 23-tiden, vissa av oss va lite halvt om halvt bakis på fredagen (Fanny körde).

(Fredagen den 28/3)
Jag vaknade rättså sent (ej bakis) och hann äta frukost med wiktor innan han gick till jobbet vid 10.
Efter det så kollade jag lite på tv och gjorde mig iordning.
Vid 11-tiden så hämtade jag upp Elin på hemköp och så åkte vi till Borås och åt kinamat (mumsigt värre).
Proppmätta så åtke vi vidare till knallerian för att jag skulle ha en t-shirt ,men den va redan slutsåld :/
Men både jag och Elin fick fyndat lite. Linne och trosor och billiga tvåldoftare ( måste passa på när det va 3 för 10:- )
Under tiden som vi var i Borås så märkte vi att det var något fel med bilen.. Avgasröret hade knäkts precis innan burken, det lär inte så farligt som jag trodde att det skulle göra, men ändå.
Vi åkte hem till Elins kalle och släppte av henne.
Det såg helskumt där avgasröret hängde halvt om halvt uppe, så jag åkte hem till min papa och han hjälpte självklart till.
Vi pakade verktyg och drog hem till fam Aghamn ( som lånar pappas svets ) och så svetsade han ihop avgasröret så mycket som han kunde, men han tyckte ändå att vi skulle fixa lite till med det och köpa något kit som man kan täppa till de värsta hålen med.
Så vi lär nog dra hem till Adde och låna hans svets, måste bara få med oss någon bilkunnig som kan svetsa med ;P

När jag kom hem ca 9.30, så hade vi besök av Adde och Henke (Frida, fanny, nilsson, jesper, peter och mikael hade redan gått/åkt hem).
Vi kollade på Zombies ( B, nästan C-film) och spelade lite x-box ,Soul caliber.

( Lördag idag ;P )
Det har inte hänt så mycket än.
Jag har vaknat och wiktor sitter och spelar xbox.
Jag ska väl duka fram lite frukost nu.

(17.07)
Det blir kronan för nästan alla ikväll.
Förest hos Matte och sen drar vi till kronan ;D
Jag ska vara nykter Alabama (ha kul även fast jag inte smakar, super och alabama är typ som mega eller nått, haha) I´m driving tonight, yeah!



Skriver väl mera ikväll kan jag tro..
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Synd att ni inte ska med till kronan ikväll, men hoppas ni får kul i Lindekroken ;)

2008-03-29 @ 13:37:31
URL: http://ozzylda.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag ska kolla efter den där tröjan till dig!!:D

2008-03-29 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0