Torsdag!

(ca 08.00)
Idag kommer det att bli roligt =)

Barnvakt och sen på kvällen så kanske jag och wiktor ska på invigning =D

Barnvakt
Ludwig kommer förmodligen hem till oss i eftermiddag så då blir det mycket Xbox spelande, Las vegas ;-)
Fast jag tror att jag ska förklara reglerna lite tydligare denna gången för Ludwig ska alltid skjuta ner mig hela tiden (terroristerna är väl vänner) :P haha

Invigning
Wiktor, Elin och Mattes pappa ska inviga sin nyrenoverade klädaffär, han har byggt ut till 100 m2 (vet ej hur man gör så att tvåan är upphöjt)
Det ska bli superkul :)
Kanske får köpt lite nya kläder till wiktor och det sägs att han kanske ska få in tjejkläder med, YES! ;)

Det blir ingen kronan för min och wiktors del, så Fanny och Frida får underhålla oss istället.

Shit va nyttig jag har blivigt. I Tisdags så simmade jag och igår var jag ute å gick i 45 min och efter det så simmade jag med F&F.. Tänk om detta kan hålla i sig nu.. Det är nästan så att man ska ta sig ut en sväng efter kl 10.
Någon som vill med så får du/ni hojta till =P

Min balklänningen är köpt ! JIPPIiii!
En sömmerska som ska sy in klänningen har vi hittat med! (hon sydde sin egen när hon gick ut för något år sedan) Vilket flyt jag har nu! =D

När jag ändå är uppe så kan jag lika gärna ta och städa.




Fairfest 2008 (vill, vill, vill, vill)
Har på nytt bokat om min biljett till Fairfest 2008 men det va samma nu, man måste ju ha bokstäver i bokningsnummret enligt damen på 52;ans cafe! (som om jag bara går in och gissar på ett nummer)
Jag får ju bannemej inte några bokstäver i min bokning bara en massa siffror.. Hur gör man då?
Förra gången så gick jag ut ur cafét och sket i det, men nu funderar jag starkt på att dra till Alingsås eller Vårgårda och be dem att hjälpa mig.

(12:50)
Jag var ute och gick samma runda som jag gick igår och handlade samt hämtade ut den där jäkla biljetten.
Hon ville inte ge efter ida heller verkade det som, men tillslut så fick jag henne att slå in siffrorna och "vips" så pluppade det ut en biljett till Fairfest!
Jag tror att hon skämdes lite, men hon sa oxå att det var bra att jag envisades för då blev hon uppdaterad!

Idag är jag sur på ticnet för att de inte uppdaterar sina ticnet-ombud. Det är ju inte meningen att man ska se dum ut framför sina kunder! Dålig stil ticnet!!

Nu har jag äntligen min biljett iaf, äntligen kan jag åka på min minifestival!
Artisterna som kommer till Fairfest i Vänersborg är följande:
(De med pil framför är jag där för att se)
# Neverstore <------
# Hästpojken
# Lillasyster NY! <------
# Lasse Lindh
# The Perishers <------
# Kid Down NY! <------
# Division of Laura Lee <------
# Chemical Vocation <------
# Marionette
# FearMyDear
# Shiloh
# Ammotrack <------
# Early to Bed <------
# Go Drowsy
# Jesaiah
# Loving Chokes
# Mannen Från UNCLE
# Social Siberia
# Spring Johnny!
# Union Square <------
# Affordable Hybrid
# Anagoes
# Bella Boop & the Robbers
# Herbrightskies <------
# A Good Reason
# Blackbush
# Backslick
# Grace.Will.Fall
# Sista Skriket
# Outrageous
# Last Chance Lost
# Johan Blixt
Dax för Frida och Fanny att skaffa en oxå! ;P
Det finns biljetter kvar på ticnet!

(15:15)
Precis haft Ludwg här =) Världens energiknippe =D
Det va jätteroligt! Vi spelade Xbox och åt pop-corn :P
Vi hann inte springa ut i snön och ha snöbollskrig så vi får ta det en annan gång.

Nu ska jag laga lite mat till min Wiktor och plocka iordning efter mig och Ludwig (popcorn över hela rummet) haha!

Måste göra mig iordning med för direkt efter att vi har ätit så blir det Trollhättan och invigningen =D
Ha det underbart så länge!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0