Snabbuppdatering..

Fredagen den 21 mars

Min mamma fyllde 42 år och jag var där med ett paket och blommor, vi kollade på film och tjötade :)

Lördagen den 22 mars - Påskafton


Jobbade på NET 10-18, det hände inget speciellt.
När jag kom hem så hade vi besök av henke,adde,robban och stefan.
Medans jag gjorde mig i ordning så kom Fanny, Frida, Elin och Mike.
När jag var klar så drog alla till Jesper och förfestade, där va redan Wigertsson, Nilsson och Tina och efter någon timma så kom Jessica och nilssons syrra samt en kompis till dem.
Det blev lite kortspelande för killarna och guitar hero och karaoke.

Sen så drog vi till kronan och där va det fullt ös =D Det va roligt att se alla klasskompisar sen 9;an igen :D
Det blev mycket dansande =) På kvällen så hade vi ingen skjuts hem så pappsen kom och hämtade oss och syrran. Det blev alltså övernattning hemma i jonslund :)

Söndag den 23 mars


Påskmiddag hemma hos mina föräldrar.
Vi var även hundvakt åt min fasters underbara lilla Tessi ( ett riktigt energiknippe)

På kvällen när vi kom hem så fick vi besök av Henke, Adde Fanny och stefan.
Vi kollade på film och spelade Vegas ;D

Måndag den 24 mars (idag)


Jag kände att jag inte kunde åka med till Wiktors mamma och Ove oc äta påskmiddag för att min förkylning har kommit tillbaka igen. Halsen känns som ett rivgärn och jag ville inte smitta ner någon. Så just nu så sitter jag hemma nerbäddad i soffan och kollar på Herkules =) Efter filmen så ska jag ställa mig och diska lite sen så får jag ta dagen som den kommer.

Ha det underbart! // Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0