Skönt väder =)

Otroligt fint väder idag =)
Solen lyser och det ligger snö på backen, termometern visar +14 (ligger dock emot en tegelvägg).

Idag vaknade jag med ett stort leénde och var hur pigg som helst!
Jag hoppade på wiktor och pussade honom över hela ansiktet tills han ar lika pigg som jag (det skulle jag få igen, sa han)
Hela dagen har gått som ett skott, en super-duper bra dag med andra ord.

I morses så höjde busschafören volymen på radion, det hade hänt en olycka till på E20. Strax utanför doggy i Vårgårda och strax efter så kom en ambulans farande förbi bussen. I olyckan så hade en bil vart havvägs in i en omkörning och så fick han sladd rakt in i bilen som han körde om och sedan vidare över något räcke.. Hoppas att perosnerna i de båda bilarna klarade sig.

Jag har haft en låt i huvudet hela dagen, kanske lite irriterande nu men man blir glad av den!
"Upp och hoppa, ligg inte å dra dig".

Klockan 18 så ska jag sätta mig på ett tåg till Alingsås och gå på invigningen av Kappahl med mamsen (min kusin jobbar där) och efter det så ska jag vidare till någon sömmerska, som ska vara bra enligt en nära vän till familjen och se om hon kanske kan sy in klänningen. "Hoppas, Hoppas"

Nu ska jag sätta mig och plugga religion, det är nämligen prov på torsdag.
Det är väldigt lätta att blanda ihop Hinduism och Buddism ska jag tala om.

Ha det underbart!
Jessie*


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha du é ju för goer=)

2008-03-19 @ 11:19:44
Postat av: Sandriiisch

heej :D ja länka till din blogg från min :P :D kolla min , ja har nya design å allt nu :D

2008-03-19 @ 14:21:59
URL: http://sandriiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0