Onsdagen den 19 mars

Fick reda på naturkunskaps provet idag.. Supernöjd med resultatet!

Tre lektioner idag.
Efter skolan så åkte jag och Linda med tåget till alinge-texas (Alingsås) . Vi kollade på kläder, fikade och jag fick köpt ett påskägg till Wiktor :)
Nu har jag pluggat sedan jag kom hem, både religion och teckensptåk. Segt, men måste göra det med.
Ska dra mig till sängen strax orkar inte hålla ögonen öppna mkt mer.

Imorgon så har jag sovmorgon till kl 10, när jag kommer hem från skolan så ska jag "leka" frissör på wiktor igen. Han börjar få långt hår tycker han...
    Det verkar som att jag ska klippa en jobbarkompis till wiktor någon gång fram över. Får se hur det blir med det, men det vore kul att testa klippa andra oxå :)

Dax att sova!
Ha det gött =)
Jessie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt!

2008-03-19 @ 22:18:42
Postat av: Sohlberg

godnatt!

2008-03-19 @ 22:19:15
URL: http://www.rockinroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0