MJ =)

Så mycket skämt det finns om MJ, tycker så synd om honom för det.
Han har fortfarande världens bäsa låtar.

image10
            Michael Jackson - Vem tycker inte att han är en heting på denna bild?


Han skulle ha slutat opperera sig efter denna bild.. Skulle jag möta honom idag så skulle jag aldrig kunna hata honom, för han var min stora idol när jag var liten..
            Fast jag skulle aldrig kunna se honom i ögonen eftersom han har förstört sig såpas mycket och för dom saker som det sägs att han har gjort ! Men jag kommer fortfarande älska att lyssna på alla hans låtar som han har gjort!


Favoriten är och kommer föralltid vara "The way you make me feel"
Skriv om du gillar en annan låt bättre eller om du har något annat att säga... Ha de! // Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0