Ligger nerbäddad i soffan framför tv;n

Förkyld, fy och skam!

Hatar att vara förkyld..
Visst är det skönt att vara hemma ifrån skolan men ändå. Det händer ju absolut ingenting!

Fint väder ute, det är nästan så att man ska ta å gå ut en sväng?
Termometern visar  11 grader ute så det är ju inte farligt kallt ändå..Jag kan ju behöva lite frisk luft  ;)

TattooMeltdown 1 Mars
Total katastrof!!
Det va nog den dåligaste mässan som jag någonsin har varit på!
Inget emot Artisterna (dom som gör tattoos) utan dom som ordnade detta! Alla var inknökade mot några enstaka väggar. Det fanns massor av plats i andra delen av lokalen! Dålig stil...
De som blev tattuerade där fick ligga på hårda bord eller sitta på en hård stol..
Den monter som såg bäst ut var helt klart David Heleanders..
Jag tror att han var den ända med en riktig bänk som man ska ligga på när man bli tattuerad.
Annars så var det bara jobbigt och stökigt överallt..Tyvärr men 150 kr betalar jag inte igen för att gå på en sån dålig mässa. Vem vet, jag va inte där första dagen, några kanske hade get upp och åkt hem eller något? Eftersom det var så tomt.

Men jag kommer nog att gå på den i Gbg. Fast jag ska inte ha lika stora förväntningar till den mässan som jag hade till meltdown..Den kanske blir bättre då?

Nu på eftermiddagen så ska jag, Frida och Fanny hämta ut biljetter till FAIRFEST 2008!!!
Äntligen.. Fast efter detta så kommer jag att vara pank :P hahah

Jag kollade på RR "rachel någonting" en talk show på tv nyss och där pratade dom lite snabbt om våldtäcktsmän!
Stick och brinn era P**P idioter! Vad får dom som våldtar tjejer att göra det?

Ha en trevlig dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0