Influensan har tagit mig..Soppresept någon?

När man trodde att allt skulle bli bättre med förkylningen så blir det bara värre :/

Just det! Influensan har övertagit mig, jag är öm i hela kroppen och orkar knappt göra något alls..
Jag har inte sovigt något i natt allt pga att jag har frysit så himla mycket. Med andra ord så har jag fått feber.
Kl 05,00 i morses så var jag tvungen att ställa mig i duschen för att värma mig.
Nu är jag istället FÖR varm!
Jag har öppnat alla fönster för att det ska bli lite kyligare, men det hjälper inte ett skit..
Just nu så vill jag bara sova och dricka vatten. För jag lär väl inte få i mig någon mat alls.. Soppa hade nog varit gott kanske?

Finns det någon mera där ute som också har åkt på detta? Visst är det hemskt!

Balklänningen

Igår kväll så var jag och testade min balklänning igen. Jag kom i den utan några problem även fast det har gått ett halvår, om inte mer, sen jag testade den senast. Jippi!
Fast funderar starkt på att testa soppmetoden för att gå ner lite i vikt? Jag kan tänka mig att det blir lite jobbigt att det inte finns soppalternativ i skolan.
Men det löser väl sig...


Någon som har några goda soppresept??
Plz! let me know...

//Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0