God dagens

(ca 10.00) idag
Igår
så var jag, Frida och Fanny och simmade. Ch dök upp oxå =)
Vi simmade några längde sen så blev jag på bushumör och fick leka av mig lite Frida och Ch var på mdans Fanny solade..
Vi hade tävling på simmdynor från ena kortsidan till den andra och jag vann! ;) (Frida ramlade av och ch gav upp)
Nu vet vi när hunkarna simmar också. Så Frida har något att titta på när hon simmar (Jag och Fanny får ju inte de för vi har ju egna killar) :P
Sen gick vi upp och bastade i en halvtimma, fast då var det fridas tur att sola (jag hade en klubba som smälte i bastun, supergott).
Sen drog vi hem allihopa.
Wiktor och jag hade vart och handlat lite pålägg m.m innan vi var iväg och simmade så det blev en liten mysig kvällsmat när jag kom hem (flingor som var formade som små hjärtan)

Idag
Jag är så supersugen på att gå ut och gå en sväng! Någon som vill med? Det är så tråkigt att gå själv =/ (sofia hängde med ut)
Jag ska plugga lite idag med, tråkigt, men det måste göras.
Annars har jag inga planer för dagen..
Jo, Jag och Johan filmen är utlånad till nilsson, han nappade först på min förra blogg :P
Sen så verkar det som att jag ska vara barnvakt åt Ludwig på torsdag =) Det kommer att bli kul =)


Skriver mera sen.. Ska ut och gå nu! Kram-kalas

Nu har jag vart ute och gått.. (12:37)

Jag var inne på shell med och lämnade mig mobilnummer ifall de vill ringa mig innan praktiken.
För er som inte vet så lägger jag min praktik på shell i Herrljunga de 2 nämaste veckorna(14 & 15).
Det ska bli kul =) Då lär man ju träffa mera människor oxå =) Och kanske få besöka av några som går i skolan i närheten ( inget tvång ; Elin, Frida, Fanny, matilda, sanne m.m ;-P mouhahaha)

Till helgen så har jag ingen aning om hur det blir? Antingen blir det kronan igen ellerså blir det middag...
Vi blev ju bjudna hem till F&F(det kan ju vara härligt med en lugn helg + att se hur dom bor), men om de vill till kronan så åker vi ju dit med ;)
Det beror ju på vilket humör man är på i slutet av veckan!
Fast det blir inget supande för min del i vilket fall..

Nu ska jag käka för jag missade helt min frukost idag. Så det får väl bli en kombinerad måltid mellan frukost och middag ( hur sköön jag nu ska lyckas med det??)

Efter blir det plugg! Måste sätta mig med svenskan nu...(puh)

Ha det underbart ennu en gång! Dagen är inte slut än, mer kan skrivas till!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida=)

Nästa gång ska vi leka med hunkarna!=) haha=) I alla fall jag :P=)

2008-03-26 @ 15:33:54
Postat av: Matilda

Ooh, praktik på shell :) Trevligt, då kanske vi ses :)

2008-03-29 @ 13:31:13
URL: http://ozzylda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0