Fortfarande förkyld =(

Fortfarande förkyld och jag tror att det blir värre igen :(

Det verkar som att min hosta har vaknat till liv. Två vanliga andetag och så kommer det en rejäl hostattak :S

Är det någon som har lagt märke till att nässpräy svider som bara den??
Jag gör det just i detta nu! Visst det känns friskt i näsan, men det gör förjävla ont :S
Vad kan man jämföra det med?
Wazzabi, det gröna grejset som man får på en sursi ställe. Så som det bränner i munnen, så känns det i näsan!

Idag ska jag försöka få nogonting gjort med tanke på att jag har vart ledig såhär länge!
Dagens "ska göra lista"

1. Tvätta
2. Plugga
3. Diska
4. Plugga lite mera
5. Städa om jag orkar och hinner

Hepp, jag får inte sitta vid datorn hela dagen!

Någon med bra och goda soppresept??

Ha det bäst! //JM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0