Blandat...

Förkylningen är bättre, riktigt skönt faktiskt =)

Idag så har jag sett på Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fjasko!
Super bra film!
Jag försökte mig på dansen som dom kör på uppvisningen till låten "Jag vill vara din Margareta", men har glömt av den helt..

Blev lite nyfiken på hur några ser ut nu för tiden så jag letade lite på google.se
Detta ä resultatet :


Adam = Carl-Robert Holmer-Kårell (22 år)


Eva = Ellen fjaedstad, Redaktör för en tidning.


Tobbe (Evas storebror)= Erik Johansson
------>
Tycker att har såg mkt snyggare ut förut

Petra = Rosanna Munter



Alexsander (Adams kompis)= Pablo Martinez
Hittade ingen nytagen bild..



Orkar inte leta mera...

Sökte på mitt efternamn på altavista och fick ett resultat på en släkting till mig som jag aldrig har träffat!
Fast man måste vara medlem för att kunna skriva tillbaka (det suger). Det är någon sida som heter familjeliv.se?
Coolt egentligen, jag har släktingar som jag inte känner till och att dom redan har barn =)
Ska man ta kontakt eller inte?

Jag tror att jag ska kolla på lite andra sidor först! =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0